Chcete zajistit, že vaše služby splňují všechny požadované standardy kvality a být dokonale připraveni na inspekce? Naše online školení vám poskytne komplexní průvodce, jak toho dosáhnout. Získáte praktické znalosti a dovednosti, které vám pomohou řídit kvalitu a vyhnout se možným problémům při inspekcích.
Co se naučíte:
1. Standardy kvality
- Máte všechny požadované standardy kvality?
- Kdo je obeznámen s jejich obsahem a jak je ověřujeme?
- Máte k dispozici další přílohy nebo směrnice?
- Jakým způsobem školíte naše zaměstnance ve standardech kvality?
2. Dokumentace
- Jaké dokumenty musí poskytovatel služeb mít?
- Jak postupovat se zdravotními dokumenty, pokud služba zahrnuje zdravotní péči?
- Jak správně a efektivně vést dokumentaci?
3. Vyúčtování
- Jak správně účtujete vaše služby?
- Máte propojeno výkaznictví a platby?
- Jak kontrolujete a minimalizujete chyby při účtování?
4. Zpětná vazba zaměstnanců
- Poskytují zaměstnanci péči „vědomě“?
- Jaké otázky mohou zaměstnanci očekávat od inspektorů a jak na ně správně odpovědět?
5. Zpětná vazba klientů
- Jak klienti hodnotí poskytované služby během inspekce?
- Jakým způsobem podávají stížnosti a jsou informováni o svých právech?
Pro koho je školení určeno?
Toto školení je určeno pro všechny poskytovatele služeb, kteří chtějí zlepšit kvalitu svých služeb, připravit se na inspekce a minimalizovat rizika nesplnění standardů kvality.
Lektor
Mgr. Vojtěch Měřička, AChLj
Jako sociální pracovník a řádový kaplan rád provází lidi. Baví jej pomáhat lidem v pomáhajících profesích, objevovat jejich potenciál, doprovázet je v bolesti i radosti a pomáhat jim v nastavení sociálních služeb tak, aby dávaly smysl. Má zkrátka rád lidi, protože každý člověk je neobyčejný.
Vojtěch je s dlouholetou praxí v oblasti inspekcí a řízení kvality. Má zkušenosti s přípravou organizací na inspekce a implementací standardů kvality v různých odvětvích.
Registrace
Nezmeškejte příležitost získat cenné know-how pro vaše služby. Zaregistrujte se ještě dnes!
Kontakt
Máte otázky? Neváhejte nás kontaktovat.