Chcete zajistit, že vaše služby splňují všechny požadované standardy kvality a být dokonale připraveni na inspekce? Naše online školení vám poskytne komplexní průvodce, jak toho dosáhnout. Získáte praktické znalosti a dovednosti, které vám pomohou řídit kvalitu a vyhnout se možným problémům při inspekcích.


Co se naučíte:

1. Standardy kvality

  • Máte všechny požadované standardy kvality?
  • Kdo je obeznámen s jejich obsahem a jak je ověřujeme?
  • Máte k dispozici další přílohy nebo směrnice?
  • Jakým způsobem školíte naše zaměstnance ve standardech kvality?

2. Dokumentace

  • Jaké dokumenty musí poskytovatel služeb mít?
  • Jak postupovat se zdravotními dokumenty, pokud služba zahrnuje zdravotní péči?
  • Jak správně a efektivně vést dokumentaci?

3. Vyúčtování

  • Jak správně účtujete vaše služby?
  • Máte propojeno výkaznictví a platby?
  • Jak kontrolujete a minimalizujete chyby při účtování?

4. Zpětná vazba zaměstnanců

  • Poskytují zaměstnanci péči „vědomě“?
  • Jaké otázky mohou zaměstnanci očekávat od inspektorů a jak na ně správně odpovědět?

5. Zpětná vazba klientů

  • Jak klienti hodnotí poskytované služby během inspekce?
  • Jakým způsobem podávají stížnosti a jsou informováni o svých právech?

Pro koho je školení určeno?

Toto školení je určeno pro všechny poskytovatele služeb, kteří chtějí zlepšit kvalitu svých služeb, připravit se na inspekce a minimalizovat rizika nesplnění standardů kvality.


Lektor

Mgr. Vojtěch Měřička, AChLj

Jako sociální pracovník a řádový kaplan rád provází lidi. Baví jej pomáhat lidem v pomáhajících profesích, objevovat jejich potenciál, doprovázet je v bolesti i radosti a pomáhat jim v nastavení sociálních služeb tak, aby dávaly smysl. Má zkrátka rád lidi, protože každý člověk je neobyčejný.
Vojtěch je s dlouholetou praxí v oblasti inspekcí a řízení kvality. Má zkušenosti s přípravou organizací na inspekce a implementací standardů kvality v různých odvětvích.


Registrace

Nezmeškejte příležitost získat cenné know-how pro vaše služby. Zaregistrujte se ještě dnes!


Kontakt

Máte otázky? Neváhejte nás kontaktovat.