DelpCare

Kvalita péče

Co je pro nás kvalita péče?

Uvědomujeme si, že opravdová péče vyžaduje nejen odbornost a kvalifikaci, ale především schopnost vnímat aktuální potřeby klienta. Nejde nám jen o plnění naplánovaných úkonů, které poskytovatel klientovi zajišťuje. Zásadní je lidský rozměr péče o člověka ve vší důstojnosti, respektu a přijetí.

Podpoříme vás ve všem, od přípravy a dodržování standardů až po nastavení individuální péče a týmovou podporu.
V péči o klienty i zaměstnance pak klademe důraz na respekt, přijetí jinakosti a laskavost.

Kvalita péče pro nás znamená odbornost, laskavost a respekt.

Aktuální online školení

O co nám jde?

  • spokojený zaměstnanec
  • podpora pečujícím pracovníkům
  • klient s péčí podle svých potřeb
  • dobře fungující organizace

Naším cílem není primárně změnit způsob práce podle nějaké konkrétní metody zvenčí, ale společně s týmem hledat metody a nástroje, které budou vyhovovat a budou pro Vaše zařízení „na míru“.

V centru naší pozornosti je spokojenost klientů, což přirozeně vede ke spokojenosti zaměstnanců i zaměstnavatelů. Nezaměřujeme se na chyby, ale na to, co funguje, a hledáme možnosti, jak služby neustále zlepšovat.

Akreditovaná školení pro pracovníky v sociálních službách a sociální pracovníky

Naše školení jsou zaměřena na podporu souhry v týmu a změnu myšlení s empatií a laskavostí.

Rádi vás podpoříme – od přípravy a dodržování standardů až po nastavení individuální péče a týmovou podporu.

  • Průběh naplánujeme podle vašich potřeb.
  • Prezenční i online školení (možnost i o víkendu).
  • Možnost individiduálních konzultací.
  • Délka standardního kurzu: 8 hodin
  • Počet účastníků: 10-22 (doporučeno 14-16)
  • Cena od 1.890,- Kč za účastníka/kurz, konkrétní cenová nabídka je závislá na individuální dohodě.
Základy ošetřovatelské péče a manipulační techniky

Změňte svůj pohled na ošetřovatelský proces skrze šetrnou mobilizaci osob a aktivizaci ve všedních činnostech.

Základy komunikace s klientem náročným na péči

Naučte se efektivní komunikační techniky pro práci s klienty s důrazem na zachování jejich svobody a autonomie.

Úvod do komunikačních dovedností multidisciplinárního týmu

Zlepšete komunikaci a týmovou spolupráci. Zlepšete atmosféru a dynamiku v týmu.

Reference