Co je pro nás kvalita péče?
Uvědomujeme si, že opravdová péče vyžaduje nejen odbornost a kvalifikaci, ale především schopnost vnímat aktuální potřeby klienta. Nejde nám jen o plnění naplánovaných úkonů, které poskytovatel klientovi zajišťuje. Zásadní je lidský rozměr péče o člověka ve vší důstojnosti, respektu a přijetí.
Podpoříme vás ve všem, od přípravy a dodržování standardů až po nastavení individuální péče a týmovou podporu.
V péči o klienty i zaměstnance pak klademe důraz na respekt, přijetí jinakosti a laskavost.
Kvalita péče pro nás znamená odbornost, laskavost a respekt.
Aktuální online školení
O co nám jde?
Naším cílem není primárně změnit způsob práce podle nějaké konkrétní metody zvenčí, ale společně s týmem hledat metody a nástroje, které budou vyhovovat a budou pro Vaše zařízení „na míru“.
V centru naší pozornosti je spokojenost klientů, což přirozeně vede ke spokojenosti zaměstnanců i zaměstnavatelů. Nezaměřujeme se na chyby, ale na to, co funguje, a hledáme možnosti, jak služby neustále zlepšovat.
Akreditovaná školení pro pracovníky v sociálních službách a sociální pracovníky
Naše školení jsou zaměřena na podporu souhry v týmu a změnu myšlení s empatií a laskavostí.
Rádi vás podpoříme – od přípravy a dodržování standardů až po nastavení individuální péče a týmovou podporu.