Psychologie
S naším Jakubem vyšel článek v časopisu Psychologie Dnes. Pokud chcete celé číslo na téma Stáří, rádi vám zašleme poštou. Napište nám …
S naším Jakubem vyšel článek v časopisu Psychologie Dnes. Pokud chcete celé číslo na téma Stáří, rádi vám zašleme poštou. Napište nám …
Dnes je náš Vojta už v odborech jako doma. Na přivítanou měl připravenou snídani. Chceme poděkovat zaměstnancům https://ostok.cz/ za vlídné přijetí. Cílem školení je připravit zaměstnance na nový počítačový systém. Ale tomu předchází, aby se sladili mezi sebou, aby se mohli lépe naladit na nový program. Máme radost z toho, jak jsou zaměstnanci vstřícní a…
Věděl jsem, že právě objevování této komplexní topografie radosti je důvodem, proč tady vlastně jsme. Výzkum provedený v Ústavu neurověd a psychologie na University of Glasgow naznačuje, že existují jen čtyři základní emoce, z nichž tři jsou takzvaně negativní – strach, hněv a smutek. Jedinou pozitivní je radost neboli pocit štěstí. Zkoumání radosti není nic…
V rámci naší snahy o kontinuální zvyšování kvality péče jsme se rozhodli oslovit ty, kteří ji denně zažívají – klienty i zaměstnance. V rozhovorech jsme se ptali, co pro ně znamená skutečná kvalita péče, jak vnímají přístup managementu a jaký má význam praktická podpora a odborné analýzy. Výsledky nás nadchly svou autentičností i konkrétností. Co…
Každý poskytovatel ví, že klient/uživatel služeb musí mít svůj individuální plán (dle ustanovení §88 písmene f) zákona 108/2006 Sb., dále IP). Poskytování sociálních služeb bez individuální plánu (vyjma specifických, vymezených případů) je explicitně označeno jako přestupek (§107 odst. (2) písmene b)), což stačí k tomu, aby poskytovatele motivovalo k individuálnímu plánování; pokud kontrola shledá tento přestupek, může…
Zkuste si udělat pokus a zeptejte se svých podřízených nebo nadřízených, kdy jste je naposledy pochválili. Mnohokrát jsem se setkal s tím, že naše představa o tom, kolikrát jsme druhého pochválili, je několikanásobně vyšší, než jak to vidí náš kolega. Jde o to, že skutečnost, že něco říkám, ještě neznamená, že druhý slyší.Jedna z cest,…
Naši Kristýnu moc baví AI a práce s ní. Umí nadchnout i další. Posuďte sami: V naší společnosti ITTEC, s.r.o. proběhl kurz Základy používání AI s lektorkou Kristýnou Bernáškovou. Kurz byl 2denní a vystřídalo se na něm 24 našich zaměstnanců. Tak nadšené kolegy během školení a následně po něm jsem ještě neviděla. Všichni jednohlasně kurz…